Česky
Nabízíme
Správa ICT
Mail prostředí

Mail prostředí

jan.kubes, aktualizováno: 31.07.2014

Z našich zkušeností je vhodné nasadit komplexní službu podporující skupinovou spolupráci na platformě MS Exchange 2010 Enterprise.

Uložená data by měla být přístupná jen oprávněným uživatelům, ochranu přístupu doporučujeme realizovat na bázi účtu Active Directory a ověřování typu KERBEROS. Služba by měla nabízet standardní zpracování kancelářských agend včetně komunikačního prostředí v tomto členění:

  • Elektronická pošta
  • Deník
  • Kalendář
  • Kontakty
  • Poznámky
  • Úkoly
  • Veřejné složky

Služba by měla být garantována s určitými pravidly použití, například podpora jednotného přihlašování, doručení zprávy mezi dvěmi uživateli v co nejkratší době (acc. do 5 minut), On-Line antivirová kontrola poštovních schránek, informace o "potvrzení o doručení" a "potvrzení o přečtení", Adresní kniha by měla obsahovat všechny uživatele s existující poštovní schránkou ve Vaší společnosti. Dále doporučujeme aby přístup ke službě v rámci vnitřní sítě LAN a WAN byl umožněn pomocí klienta Outlook a přístup ke službě v rámci vnější sítě Internet možný pomocí klienta Internet Explorer 9.0 a příslušných digitálních klíčů. Je také nutné neopomenout zálohování služby garantující optimalizovaný způsob zálohy ve vazbě na členění dat a jejich velikost.

Máte-li zájem o bližší informace, rádi Vám je poskytneme elektronickou formou nebo v rámci osobního setkání viz. záložka s kontaktními údaji.